Aparece hoy publicada la noticia en los medios gallegos sobre el aumento de los usuarios de atención del Servicio de Teleasistencia por parte del Concello de Vigo y que se gestiona a través de nuestra entidad.
El Servicio de se presta a alrededor de 730 personas usuarias viéndose este dato incrementado durante la pandemia, con respecto a 2019, prestándose en la actualidad a más de 800 personas mayores.
Yolanda Aguiar, concejala de Benestar Social, explica que el Servicio de Teleasistencia se hizo esencial para conocer el estado de ánimo de las personas mayores pudendo, además, de servir como “puerta para otros servicios que presta el Concello”.
Aquí os dejamos el enlace a la noticia para que podáis leerla y conocer un poquito más la opinión de una de sus usuarias.
O Servizo de Teleasistencia do Concello de Vigo aumentou os usuarios un 50% durante a pandemia.
Aparece hoxe publicada a noticia nos medios galegos sobre o aumento dos usuarios de atención do Servizo de Teleasistencia por parte do Concello de Vigo e que se xestiona a través da nosa entidade.
O Servizo préstase a ao redor de 730 persoas usuarias, véndose este dato incrementado durante a pandemia, con respecto a 2019, prestándose na actualidade a máis de 800 persoas maiores.
Yolanda Aguiar, concelleira de Benestar Social, explica que o Servizo de Teleasistencia se fixo esencial para coñecer o estado de ánimo das persoas maiores pudendo, ademais, servir como «porta de acceso para outros servizos que presta o Concello».
Deixámosvos aquí a ligazón á noticia para que poidades lela e coñecer un pouquiño máis a opinión dunha das súas usuarias.