Para celebrar el Día Internacional de la amistad que se conmemora hoy, día 30 de Julio, traemos una historia protagonizada por dos usuarias del Servicio de Teleasistencia que DomusVi presta para la Diputación de Pontevedra.
Como recordareis, en el año 2019 celebramos una serie de Bingos Musicales por toda la provincia de Pontevedra; estas actividades se encuadran dentro de los talleres terapéuticos que ofrece DomusVi como complemento al Servicio de Teleasistencia. Uno de sus objetivos es “Favorecer el contacto e interrelación entre las personas usuarias del Servicio de TAD” y, en el caso que nos ocupa, se ha cumplido con creces.
Todo empezó en el taxi que las trasladó al Bingo musical que celebramos en Silleda; V. acudía desde Rodeiro y F., desde Agolada; la casualidad hizo que compartieran transporte y fue ahí, durante el trayecto, donde empezaron a charlar y a comprobar que tenían muchas cosas en común. Durante la actividad, siguieron compartiendo anécdotas y, sobre todo, muchas risas; de este modo, al finalizar, se intercambiaron los teléfonos para seguir en contacto.
En las llamadas siguientes realizadas desde este servicio, ambas nos fueron contando lo contentas que estaban de haberse conocido y la amistad tan bonita que estaban construyendo; nos relataron las veces que quedaron para comer, para conocer dónde vivía cada una, sus paseos,… Un día, V. nos contó que estaba disgustadísima porque había perdido el número de teléfono de F. y no tenía manera de conseguirlo; debido a la protección de datos no pudimos facilitárselo, pero contactamos con F. para contarle lo que había pasado y fue ella la que llamó a V. para volver a proporcionárselo. Tanta alegría se llevó, que V. no dudó en pulsar la alarma para contárnoslo.
Con la llegada de la pandemia en 2020 tuvieron que dejar de verse pero, a pesar de las circunstancias adversas, mantuvieron el contacto. Actualmente, como V. está residiendo temporalmente con su hijo y no le gusta utilizar su teléfono móvil, aprovechan para quedar cuando acude a la peluquería que se encuentra, casualmente, al lado del domicilio de F. Si V. se olvida de avisar, es la propia peluquera la que llama a F. para que se acerque y puedan verse y charlar un rato.
Desde el servicio de Teleasistencia de DomusVi nos alegra mucho haber propiciado esta amistad y haber contribuido así a mejorar el bienestar de nuestros/as usuarios/as.
GALEGO:
Para celebrar o Día Internacional da amizade que se conmemora hoxe, día 30 de Xullo, traemos unha historia protagonizada por dúas usuarias do Servizo de Teleasistencia que DomusVi presta para a Deputación de Pontevedra.
Como lembraredes, no ano 2019 celebramos unha serie de Bingos Musicais por toda a provincia de Pontevedra; estas actividades encádranse dentro dos talleres terapéuticos que ofrece DomusVi como complemento ao Servizo de Teleasistencia. Un dos seus obxectivos é “Favorecer o contacto e interrelación as persoas usuarias do Servizo de TAD” e, no caso que nos ocupa, cumpriuse de abondo.
Todo empezou no taxi que as trasladou ao Bingo musical que celebramos en Silleda; V. acudía desde Rodeiro e F., desde Agolada; a casualidade fixo que compartisen transporte e foi aí, durante o traxecto, onde empezaron a charlar e a comprobar que tiñan moitas cousas en común. Durante a actividade, seguiron compartindo anécdotas e, sobre todo, moitas gargalladas; deste xeito, ao finalizar, intercambiáronse os teléfonos para seguir en contacto.
Nas chamadas seguintes realizadas desde este servizo, ámbalas dúas nos foron contando o contentas que estaban de coñecerse e a amizade tan bonita que estaban a construír; relatáronnos as veces que quedaron para comer, para coñecer onde vivía cada unha, os seus paseos,… Un día, V. contounos que estaba disgustadísima porque perdera o número de teléfono de F. e non tiña maneira de conseguilo; debido á protección de datos non puidemos facilitarllo, pero contactamos con F. para contarlle o que pasara e foi ela a que chamou a V. para volver proporcionarllo. Tanta alegría levou, que V. non dubidou en pulsar a alarma para contárnolo.
Coa chegada da pandemia en 2020 tiveron que deixar de verse pero, a pesar das circunstancias adversas, mantiveron o contacto. Actualmente, como V. está a residir temporalmente co seu fillo e non lle gusta utilizar o seu teléfono móbil, aproveitan para quedar cando acode ao salón de peiteado que se atopa, casualmente, á beira do domicilio de F. Se V. esquécese de avisar, é a propia perruqueira a que chama a F. para que se achegar e poidan verse e charlar un intre.
Desde o servizo de Teleasistencia de DomusVi alégranos moito propiciar esta amizade e contribuír así a mellorar o benestar dos nosos/as usuarios/as.